יום שישי, 3 בפברואר 2012

בעקבות ההרצאה

נקודות מעניינות- תהליך למידת הטקסט, והתפיסה של האנשים את עצמם ואת אופן ורמת חשיבתם
מושגים חדשים של בטחון יתר הגורם ללמידת חסר, וכמובן תוצאות המחקר.

לפי השם חשבתי שטקסט דיגיטלי יעסוק בטקסט שיש בו גם קישורים שונים..
אך המחקר מתייחס רק להבנה וזכרון.. לא לתהליך אחר ו/או פעילויות נוספות
ד"א קראתי לאחרונה מאמר על ניסוי דומה נוסף שנעשה לאחרונה באונ' הפתוחה
ושם נמצא כי לא היה הבדל בין שני סוגי הטקסטים.

נושאים אלו מתקדמים כל הזמן והראיה לכך היא העובדה שהנה אנו כאן בביצוע מטלת השתלמות לא קוראים מאמרים מודפסים אלא מאזינים (במקום לקרוא דפים) ועוקבים אחר מצגת תוך כדי..
גם את העבודה איננו מגישים בדפים מודפסים או דפי "וורד" רגילים, אלא כותבים ב"בלוג"...
אין ספק שהכיוון הוא יישום הקריאה מהמסך גם בכיתות, עם המעבר לספרים דיגיטליים.
לדעתי האישית מאחר שתלמידינו שייכים למאה 21 זה יבוא להם באופן טבעי
המחקר בודקים את המבוגרים, שהיו רגילים רק למודפס..

תודה על הפעילות המקסימה!
טלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה